// Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 39€ //
×
 

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή σε περίπτωση λάθους αποστολής

Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στην παραγγελία με υπαιτιότητα της εταιρείας (όπως αποστολή λάθος προϊόντων, αποστολή λανθασμένης ποσότητας προϊόντων, λανθασμένη τιμολόγηση, αποστολή ελαττωματικού προϊόντος) η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση της παραγγελίας ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.

Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων εξαρχής

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος κατά την παραλαβή, π.χ. το προϊόν εμφανίζεται αλλοιωμένο ή σπασμένο μέσα στη συσκευασία αποστολής με εμφανή σημάδια καταπόνησης της συσκευασίας αποστολής, η εταιρεία μας θα πρέπει να ενημερωθεί εντός 24ώρου από την ημερομηνία και ώρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη, ώστε να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με έξοδα της εταιρείας.

Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση για τους παραπάνω λόγους ελαττωματικότητας δε θα γίνεται δεκτή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά

Εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη και θελήσετε να επιστρέψετε ένα μη ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα να το πράξετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, κοινοποιώντας μας το αίτημά σας μέσω τηλεφώνου στο 2351235500 ή μέσω email στο info@rouz.gr, ή χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας της ιστοσελίδας rouz.gr
Στην περίπτωση της υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτό το αίτημα υπαναχώρησης είναι το προς επιστροφή προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία ή και ταινία ασφαλείας του να μην έχει παραβιαστεί. Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια ματιών, φρυδιών και χειλιών, eyeliner,  lipgloss.

Την επιστρεφόμενη παραγγελία θα πρέπει να συνοδεύουν υποχρεωτικά η φόρμα υπαναχώρησης συμπληρωμένη μαζί με αντίγραφο της απόδειξης αγοράς. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με την εταιρεία ΕΛΤΑ Courier ή ΤΑΧΥΔΕΜΑ Courier.

Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί ή να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που δεν πληρούνται κάποιες από τις παραπάνω προϋποθέσεις καθώς και εάν το αίτημα της υπαναχώρησης υποβληθεί σε αυτήν μετά το πέρας των 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Σε περίπτωση παραλαβής επιστροφής που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη με χρέωση δική του (χρέωση παραλήπτη).

Ελάττωμα προϊόντος εντός εγγύησης

Για προϊόντα (ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές) που καλύπτονται από εγγύηση και καθόλη τη διάρκεια αυτής, η επιστροφή προϊόντος που θα παρουσιάσει ελάττωμα γίνεται κατόπιν ενημέρωσης της εταιρείας μας και αναλαμβάνουμε την αποστολή του προϊόντος στην έδρα μας για τον έλεγχο, την επισκευή ή αντικατάστασή του, κατόπιν διαθεσιμότητας.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων 

α. Επιστροφή με Υπαναχώρηση

  • Βήμα 1. Επικοινωνείτε μαζί μας ώστε να μας κοινοποίησετε το αίτημα υπαναχώρησης και να σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία για τη διαδικασία.
  • Βήμα 2. Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία που θα παραλάβετε ή μας ενημερώνετε για να σας το στείλουμε.
  • Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που έγινε η παραλαβή ή σε αντίστοιχη συσκευασία προς αποφυγή φθορών κατά την επιστροφή του, τοποθετώντας μέσα στην συσκευασία την συμπληρωμένη φόρμα υπαναχώρησης καθώς και αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.
  • Βήμα 4. Ειδοποιείτε τη εταιρεία Courier (ΤΑΧΥΔΕΜΑ ή ΕΛΤΑ Courier) ή επισκέπτεστε το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα ΤΑΧΥΔΕΜΑ ή ΕΛΤΑ Courier και αποστέλετε τη συσκευασία με χρέωση παραλήπτη στα παρακάτω στοιχεία: Rouz.gr - GGTRADE IKE, Μαραθώνος 50, ΤΚ 60132, ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2351235500.

β. Επιστροφής λόγω προβλήματος (με υπαιτιότητα της εταιρείας)

  • Βήμα 1. Επικοινωνείτε μαζί μας ώστε να μας ενημερώσετε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και να σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί.
  • Βήμα 2. Συσκευάζετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που έγινε η παραλαβή ή σε αντίστοιχη συσκευασία προς αποφυγή φθορών κατά την επιστροφή του, τοποθετώντας μέσα στη συσκευασία αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.
  • Βήμα 3. Ειδοποιείτε τη εταιρεία Courier (ΤΑΧΥΔΕΜΑ ή ΕΛΤΑ Courier) ή επισκέπτεστε το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα ΤΑΧΥΔΕΜΑ ή ΕΛΤΑ Courier και αποστέλετε τη συσκευασία με χρέωση παραλήπτη στα παρακάτω στοιχεία: Rouz.gr - GGTRADE IKE, Μαραθώνος 50, ΤΚ 60132, ΚΑΤΕΡΙΝΗ, 2351235500.

Με την παραλαβή της επιστροφής θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την πορεία της ικανοποίησης του αιτήματος σας.

Επιστροφή χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14ων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής και με τρόπο ανάλογο του αρχικού τρόπου πληρωμής.

Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό κατάθεσης του δικαιούχου της παραγγελίας.

Σε περίπτωση πληρωμής με Κάρτα ή Paypal, η επιστροφή χρημάτων γίνεται με αντιλογισμό της συναλλαγής. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό της επιστροφής θα εμφανιστεί ως πίστωση στην Κάρτα ή στο λογαριασμό Paypal που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή.

* Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων από υπαναχώρηση, το κόστος των μεταφορικών της επιστροφής (2,50€) θα αφαιρεθεί από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό της παραγγελίας.

* Σε περίπτωση υπαναχώρησης σε παραγγελία όπου είχε χρησιμοποιηθεί ως τρόπος πληρωμής η αντικαταβολή, η πρόσθετη αρχική χρέωση της αντικαταβολής (2,50€) δεν επιστρέφεται.